Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama

Rehber Fivem | Cayo Percio Ada Oluşturma

GENDS0 Çevrim dışı

GENDS0 

Yönetici
19 Haz 2021
393
153
Türkiye
Cayo Perico Adasını oluşturmak için
rastgele client



Kod:
--Cayo Perico Ada
local requestedIpl = {"h4_islandairstrip", "h4_islandairstrip_props", "h4_islandx_mansion", "h4_islandx_mansion_props", "h4_islandx_props", "h4_islandxdock", "h4_islandxdock_props", "h4_islandxdock_props_2", "h4_islandxtower", "h4_islandx_maindock", "h4_islandx_maindock_props", "h4_islandx_maindock_props_2", "h4_IslandX_Mansion_Vault", "h4_islandairstrip_propsb", "h4_beach", "h4_beach_props", "h4_beach_bar_props", "h4_islandx_barrack_props", "h4_islandx_checkpoint", "h4_islandx_checkpoint_props", "h4_islandx_Mansion_Office", "h4_islandx_Mansion_LockUp_01", "h4_islandx_Mansion_LockUp_02", "h4_islandx_Mansion_LockUp_03", "h4_islandairstrip_hangar_props", "h4_IslandX_Mansion_B", "h4_islandairstrip_doorsclosed", "h4_Underwater_Gate_Closed", "h4_mansion_gate_closed", "h4_aa_guns", "h4_IslandX_Mansion_GuardFence", "h4_IslandX_Mansion_Entrance_Fence", "h4_IslandX_Mansion_B_Side_Fence", "h4_IslandX_Mansion_Lights", "h4_islandxcanal_props", "h4_beach_props_party", "h4_islandX_Terrain_props_06_a", "h4_islandX_Terrain_props_06_b", "h4_islandX_Terrain_props_06_c", "h4_islandX_Terrain_props_05_a", "h4_islandX_Terrain_props_05_b", "h4_islandX_Terrain_props_05_c", "h4_islandX_Terrain_props_05_d", "h4_islandX_Terrain_props_05_e", "h4_islandX_Terrain_props_05_f", "H4_islandx_terrain_01", "H4_islandx_terrain_02", "H4_islandx_terrain_03", "H4_islandx_terrain_04", "H4_islandx_terrain_05", "H4_islandx_terrain_06", "h4_ne_ipl_00", "h4_ne_ipl_01", "h4_ne_ipl_02", "h4_ne_ipl_03", "h4_ne_ipl_04", "h4_ne_ipl_05", "h4_ne_ipl_06", "h4_ne_ipl_07", "h4_ne_ipl_08", "h4_ne_ipl_09", "h4_nw_ipl_00", "h4_nw_ipl_01", "h4_nw_ipl_02", "h4_nw_ipl_03", "h4_nw_ipl_04", "h4_nw_ipl_05", "h4_nw_ipl_06", "h4_nw_ipl_07", "h4_nw_ipl_08", "h4_nw_ipl_09", "h4_se_ipl_00", "h4_se_ipl_01", "h4_se_ipl_02", "h4_se_ipl_03", "h4_se_ipl_04", "h4_se_ipl_05", "h4_se_ipl_06", "h4_se_ipl_07", "h4_se_ipl_08", "h4_se_ipl_09", "h4_sw_ipl_00", "h4_sw_ipl_01", "h4_sw_ipl_02", "h4_sw_ipl_03", "h4_sw_ipl_04", "h4_sw_ipl_05", "h4_sw_ipl_06", "h4_sw_ipl_07", "h4_sw_ipl_08", "h4_sw_ipl_09", "h4_islandx_mansion", "h4_islandxtower_veg", "h4_islandx_sea_mines", "h4_islandx", "h4_islandx_barrack_hatch", "h4_islandxdock_water_hatch", "h4_beach_party"}

CreateThread(function()
    for i = #requestedIpl, 1, -1 do
        RequestIpl(requestedIpl[i])
        requestedIpl[i] = nil
    end
    requestedIpl = nil
end)

CreateThread(function()
    while true do
        SetRadarAsExteriorThisFrame()
        SetRadarAsInteriorThisFrame(`h4_fake_islandx`, vec(4700.0, -5145.0), 0, 0)
        Wait(0)
    end
end)

CreateThread(function()
    Wait(2500)
    local islandLoaded = false
    local islandCoords = vector3(4840.571, -5174.425, 2.0)
    SetDeepOceanScaler(0.0)
    while true do
        local pCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
        if #(pCoords - islandCoords) < 2000.0 then
            if not islandLoaded then
                islandLoaded = true
                Citizen.InvokeNative(0xF74B1FFA4A15FBEA, 1)
            end
        else
            if islandLoaded then
                islandLoaded = false
                Citizen.InvokeNative(0xF74B1FFA4A15FBEA, 0)
            end
        end
        Wait(5000)
    end
end)
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam: 1, üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Tema düzenleyici