• Arkadaşlar site üzerinden indirme yapmak için öncelikle konuyu beğenmeniz gerekmektedir.

  • Bu kategoride konu açılamamaktadır konularınız Kaynaklar sayfamızdan ilgili kategoriden açınız...

[Nasıl Yapılır] Eklenti Araçlar (Ayrıntılı)

Bayram Mentes

Standart Üye
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
39
Tepkime puanı
40
Puanları
81

İtibar Puanı:


Merhaba,

Bu, araç modları, vb. İle eklentiler kurma konusunda kapsamlı bir eğitimdir.

[ÖNEMLİ BİLGİ]

Eklentileri yüklemeden önce, .YFT dosyalarının 16 MB'ın altında olduğundan emin olmanız gerekir. .YTD dosyasının boyutu büyükse, çözünürlüğü / kaliteyi 16 MB'ın altına düşürebilir, böylece doku lekelenmeyecek ve araçta doğru şekilde biçimlendirilecektir.
Araçları + araç modifikasyonlarını bir akış klasörüne koyduğunuzdan emin olun, araçları ve modları ayrı klasörler yoluyla düzenleyebilirsiniz.
Meta'ları resource.lua ile aynı dizine koyduğunuzdan emin olun. İsterseniz farklı bir klasörde okuyacağı yere yeniden kodlayabilirsiniz.
Örnek olarak Nissan GTR
Merhaba ziyaretçi, Giriş yap yada Kayıt ol URL içeriğini görüntülemek için kayıt olmalisiniz !!
:
Merhaba ziyaretçi, Giriş yap yada Kayıt ol URL içeriğini görüntülemek için kayıt olmalisiniz !!
. Büyük bir dokuya sahipti, ben de kaliteyi düşürdüm, böylece doku doğru şekilde biçimlendirilecekti ve araba güzel görünecekti. Bir photoshop programına ihtiyacınız var, eğer yoksa,
Merhaba ziyaretçi, Giriş yap yada Kayıt ol URL içeriğini görüntülemek için kayıt olmalisiniz !!


[Eğitim]
__resource.lua, meta dosyalarını okumak için bazı kodlamaya ihtiyaç duyacak. Örneğin araç hash'lerini oluşturmak için bir araç_adı.lua olması isteğe bağlıdır:
vehicle_names.lua
Citizen.CreateThread(function()
-- Nissan GTR
AddTextEntry('0x9F05F101', 'gtr17')
-- Range Rover
AddTextEntry('0x9F05F109', 'rsvr16')
end)

Kaynak dosyasında aşağıdakilere ihtiyacınız olacaktır:
__resource.lua:
resource_manifest_version '77731fab-63ca-442c-a67b-abc70f28dfa5'

files {
'vehicles.meta',
'carvariations.meta',
'carcols.meta',
'handling.meta',
'vehiclelayouts.meta', -- Not Required
}

data_file 'HANDLING_FILE' 'handling.meta'
data_file 'VEHICLE_METADATA_FILE' 'vehicles.meta'
data_file 'CARCOLS_FILE' 'carcols.meta'
data_file 'VEHICLE_VARIATION_FILE' 'carvariations.meta'
data_file 'VEHICLE_LAYOUTS_FILE' 'vehiclelayouts.meta' -- Not Required


client_script {
'vehicle_names.lua' -- Not Required
}

Araç modifikasyonları istiyorsanız, aşağıdakileri yapın:
carcols.meta:
<Item>
<kitName>1967_gtr17_modkit</kitName>
<id value="1967"/>
<kitType>MKT_SPORT</kitType>
<visibleMods>

mod seti değerini “1967” olarak “1008” - “1024” olarak değiştirmek istersiniz, bu benim için çalışan tek değerdir, başka bir değer işe yararsa lütfen bana bildirin
carvariations.meta
<kits>
<Item>1967_gtr17_modkit</Item>
</kits>

Mod kitini içinde değiştirdiğiniz değer, içinde carcols.metaistediğiniz değerdir.carvariations.meta
Örnek:
carcols.meta
<Item>
<kitName>1008_gtr17_modkit</kitName>
<id value="1008"/>
<kitType>MKT_SPORT</kitType>
<visibleMods>

carvariations.meta
<kits>
<Item>1008_gtr17_modkit</Item>
</kits>
 

Bu çeriği görüntüleyen kullanıcılar (Kullanıcı: 0, Ziyaretçi: 1)


Cool web Image

HTML

Cool web Image
Cool web Image
Üst