Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama
  • img acıklama

Rehber Fivem | Belirli Tuşlarla Event Tetikletmek (Heal ve Armor )

GENDS0 Çevrim içi

GENDS0 

Yönetici
19 Haz 2021
347
149
Türkiye
Kod:
RegisterKeyMapping('+heal', 'Heal', 'keyboard', 'F1')
RegisterKeyMapping('+armor', 'Armor', 'keyboard', 'F2')

RegisterCommand("+heal", function()
    local ped = PlayerPedId()
    if GetEntityHealth(ped) == 100 then
        QBCore.Functions.Notify('Canın Zaten Full')
        return
    end
    QBCore.Functions.Progressbar("heal", "Heal...", 5000, false, true, {
    disableMovement = false,
    disableCarMovement = true,
    disableMouse = false,
    disableCombat = true,
    }, {}, {}, {}, function() -- Done
        SetEntityHealth(ped, 200)
    end, function() -- Cancel
        QBCore.Functions.Notify('İptal Edildi')
    end)
end)

RegisterCommand("+armor", function()
    local ped = PlayerPedId()
    if GetPedArmour(ped) == 100 then
        QBCore.Functions.Notify('Armorun zaten full')
        return
    end
    QBCore.Functions.Progressbar("armor", "Armour...", 5000, false, true, {
    disableMovement = false,
    disableCarMovement = true,
    disableMouse = false,
    disableCombat = true,
    }, {}, {}, {}, function() -- Done
        SetPedArmour(ped, 100)
    end, function() -- Cancel
        QBCore.Functions.Notify('İptal Edildi')
    end)
end)
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam: 1, üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Benzer konular

Tema düzenleyici