SCRİPTİNİZİN İSMİNİ DEĞİŞTİRME

23 Tem 2021
430
68
Diyarbakır

İtibar Puanı:

Merhaba, Paylaştığım resourcelerimin isimlerinin değiştirilmesini istemem dolayısıyla resourcelerimin isimlerinin değiştirlmesini önleyen bir kod yazdım. Ve benim gibi düşünen geliştirici arkadaşların belki ihtiyacı olur diyerek paylaşma kararı aldım.

Paylaşacağım kod bloğu sadece 'server-side' scriptleri üzerinde çalışır.

Lisanslayacağınız resourcenin server-side ını öğrenmek için öncelikle resource.lua, __resource.lua veya fxmanifest.lua içerisine giriyoruz...

CTRL + F Kombinasyonunu kullanıp "server" adı ile arama yapıyoruz.

Sarı ile işaretlenmiş olanlar server-side scriptidir.

Serverside scriptlerinden herhangi bir tanesinin içine giriyoruz. Ardından aşağıda paylaştığım kodu serverside scriptlerinin herhangi bir tanesinin en üstüne yerleştiriyiroz.
Kod:
Ruby:
local onaylandi = false
Citizen.CreateThread(function()
while true do
local dope = GetCurrentResourceName()
if dope == 'dope_auto-restartt' then --tırnak içerisindeki yere scriptin adını girin.
print('dope')
onaylandi = true
if onaylandi == true then
Citizen.Wait(1000)
break
else
print('^3dope_auto-restart ın ismini eski haline getir.^0')
Citizen.Wait(5000)
os.exit()
Citizen.Wait(2500)
os.exit()
Citizen.Wait(50000)
end
end
end
end)
 

Bunu Görüntüleyen Kullanıcılar Konu (üye: 0, ziyaretçi: 1)

Bitcoin Fiyatları