Kod:
local QBCore = exports['qb-core']:GetCoreObject()
local vehicleClasses = {
[0] = true,
[1] = true,
[2] = true,
[3] = true,
[4] = true,
[5] = true,
[6] = true,
[7] = true,
[8] = true,
[9] = true,
[10] = true,
[11] = true,
[12] = true,
[13] = false,
[14] = false,
[15] = false,
[16] = false,
[17] = true,
[18] = true,
[19] = true,
[20] = true,
[21] = true
}
local function IsDriver() return GetPedInVehicleSeat(GetVehiclePedIsIn(PlayerPedId(), false), -1) == PlayerPedId() end
local function TransformToKm(speed) return math.floor(speed * 3.6 + 0.5) end -- Uncomment me for km/h
local limiting = false
local function SpeedLimiter(sinir)
local ped = PlayerPedId()
local Vehicle = GetVehiclePedIsIn(ped, false)
local speed = GetEntitySpeed(Vehicle)
if limiting then
limiting = false
QBCore.Functions.Notify("Hız Sabitleyici Kapatıldı", "error")
SetVehicleMaxSpeed(Vehicle, 0.0)
else
if TransformToKm(speed) >= 15 then
if sinir ~= nil and tonumber(sinir) > speed and tonumber(sinir) > 0 then speed = tonumber(sinir) / 3.6 end
limiting = true
SetVehicleMaxSpeed(Vehicle, speed)
QBCore.Functions.Notify("Hız Sabitleyici Açık : "..TransformToKm(speed)..' KMH', "success")
CreateThread(function()
while limiting do
if not IsDriver() then
QBCore.Functions.Notify("Hız Sabitleyici Araçtan İndiğiniz İçin Kapatıldı", "error")
SetVehicleMaxSpeed(Vehicle, 0.0)
limiting = false
return
end
Wait(1000)
end
end)
else
QBCore.Functions.Notify("Hız Sabitleyici Minimum : 15 KMH Olmalıdır", "primary")
end
end
end
RegisterKeyMapping('hızsabitle', 'Araç Hızını Sabitle', 'keyboard', 'Y')
RegisterCommand('hızsabitle', function(source, args)
local veh = GetVehiclePedIsIn(PlayerPedId())
local vehClass = GetVehicleClass(veh)
if IsDriver() then
SpeedLimiter(args[1])
end
end)