Kod:
RegisterNetEvent("jobshop")
AddEventHandler("jobshop", function() --veya command
local PlayerData = QBCore.Functions.GetPlayerData()
if PlayerData.job and PlayerData.job.name == "job" or PlayerData.job.name == "job2" then --istediğiniz job veya joblar or mesajını kaldırırsanız tek job'a dönüşür
if PlayerData.job.grade >= 3 then --seçtiğiniz sayı ve üstü sadece bu shop'u açabilir
-- if PlayerData.job.boss then eğer bunu kullanırsanız Shared.lua'daki boss seçeceği sadece açabilir.
TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", QBCore.Key, "shop", "JobShop", Config.JobShop)
else
-- bu shop'u açabilecek bir job'ı yok (notify)
end
else
-- bu shop'u açmaya rütbesinin yetmemesi(notify)
end
end)
Config = {}
Config.JobShop= {
label = "Job Stash",
slots = 30,
items = {
{
name = "itemname",
amount = 1,
type = "item",
price = 1,
slot = 1,
},
}
}