Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

FiveM PARAYI İTEME ÇEVİRME

Konu Bilgileri

Kategori Adı Fivem Genel
Konu Başlığı FiveM PARAYI İTEME ÇEVİRME
Konbuyu başlatan ferhatkortak 
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan ferhatkortak

ferhatkortak 

moderatör
Bilgiler
Katılım
23 Tem 2021
Mesajlar
430
Tepkime puanı
204
Konum
Diyarbakır
NOT: Lütfen yedek alıp o şekilde deneyin.

Öncelikle ;


es_extended dosyasının server/classes/player.lua kısmında;

Aşağıdaki kodu ;

Kod:
Kod:
self.getMoney = function()
return self.player.get('money')
end
Aşağıdaki kodla değiştirin;

Kod:
Kod:
self.getMoney = function()
local money = self.getInventoryItem('cash')
if self.player.get('money') ~= money.count then
self.player.set('money',money.count)
end
return money.count
end
Daha sonra yine aynı yerde olan aşağıdaki kodu ;

Kod:
Kod:
self.addMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.player.addMoney(money)

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end

self.removeMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.player.removeMoney(money)

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end
Aşağıdaki kodla değiştirin;

Kod:
Kod:
self.addMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.addInventoryItem("cash",money)

local money = self.getInventoryItem('cash')

if self.player.get('money') ~= money.count then

self.player.set('money',money.count)

end

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried adding -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end



self.removeMoney = function(money)

money = ESX.Math.Round(money)



if money >= 0 then

self.removeInventoryItem("cash",money)

local money = self.getInventoryItem('cash')

if self.player.get('money') ~= money.count then

self.player.set('money',money.count)

end

else

print(('es_extended: %s attempted exploiting! (reason: player tried removing -1 cash balance)'):format(self.identifier))

end

end

Ve son olarakta;

Ağırlıklı envanter ise;
Database'e cash adında bir item ekleyip limit kısmını yüksek bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.
Kg.li envanter ise; Database'e cash adında bir item ekleyip weight kısmını 0 yada 1 paranın ne kadar yer kaplamasını istiyorsanız o kadar bir sayı yaparsanız para item olarak eklenmiş olacak.

NOT: Envanter sisteminize cash adında bir görsel eklemeyi ve envanterin resource klasöründen çektirmeyi unutmayın.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar (Toplam: 1, üye: 0, Ziyaretçi: 1)

Benzer konular